Cumpără World of Warcraft The War Within Key. World of Warcraft The War Within Steam PC key comparație de preț

Comparați prețurile și cumpărați World of Warcraft The War Within key cheap! După cumpărare, game key-ul vă permite să descărcați, să instalați și să jucați World of Warcraft The War Within direct pe Steam PC.

Cel mai mic preț actual pentru o cheie World of Warcraft The War Within În România este L 235.77

Pregătește-te pentru aventuri captivante, deoarece „World of Warcraft: The War Within” este expansiunea recent anunțată care se îndreaptă către MMO-ul de lungă durată al Blizzard, odată ce Dragonflight se apropie de final. De fapt, este prima din cele trei noi expansiuni dezvăluite pentru trilogia WoW: Worldsoul Saga, cu intrări ulterioare denumite Midnight și The Last Titan.

Adânc Sub Suprafață

Toate zonele noi din The War Within se află adânc sub suprafața lui Azeroth. Nu ar trebui să fie o surpriză prea mare, având în vedere că ultimele câteva expansiuni au sugerat că MMO-ul de lungă durată se îndreaptă în acea direcție din punct de vedere al poveștii. Și să recunoaștem, sabia masivă din Silithus ne-a indicat literalmente locația acestei expansiuni de la sfârșitul Legion.

Khaz Algar este căminul Pământenilor, iar Dornogal, capitala lor, va fi noul centru pentru jucători în timpul The War Within. Pământul este împărțit în patru zone: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall și Azj-Kahet. Toate patru au caracteristici distincte și par surprinzător de luminoase și vesele pentru zonele subterane – cu excepția lui Azj-Kahet, care pare în mod rezonabil întunecat și vidat.

Noi Aventuri în Dornogal

Dornogal în Khaz Algar este căminul Pământenilor și va fi noul centru pentru jucători în timpul The War Within. Pământul este împărțit în patru zone: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall și Azj-Kahet. Toate patru au caracteristici distincte și par surprinzător de luminoase și vesele pentru zonele subterane – cu excepția lui Azj-Kahet, care pare în mod rezonabil întunecat și vidat.

Aventuri Noi Te Așteaptă

The War Within introduce nu doar noi donjoane și raiduri, ci și Delves. Acestea sunt o nouă tip de activitate endgame, care poate fi realizată atât solo, cât și în grup. Acestea sunt menite să fie complet separate de donjoane și raiduri, iar jucătorii nu ar trebui să simtă că sunt obligați să le facă în fiecare săptămână.

De asemenea, vei putea lua cu tine un tovarăș NPC, care poate să se transforme în oricare specializare de care tu sau grupul tău aveți nevoie. Vor exista, de asemenea, diverse niveluri de dificultate, șefi de învins și puzzle-uri de rezolvat dacă vrei să ajungi la tezaurul de la final. Acestea se vor lega și de sezoane, așa cum fac și alte activități endgame.

O Șansă Specială pentru Jucătorii Hordă

Dacă ești un jucător Hordă care întotdeauna și-a dorit să joace un pitic, acum ai șansa: poți alege oricare faction când selectezi această nouă rasă aliată. Desi acest lucru poate părea ciudat, să nu uităm că am avut deja ceea ce este esențial o rasă mixtă cu Void Elves din Alianță. Pământenii pot de asemenea să joace majoritatea claselor, cu excepția Druid, Demon Hunter și Evoker.

Spre deosebire de rasele aliate originale, Pământenii se vor debloca automat ca rasă jucabilă parcurgând campania The War Within. Este un mare suspin de ușurare pentru cei dintre noi care au trebuit să măcine reputații și lanțuri de quest-uri pentru a debloca rasele aliate anterioare.

Împărtășirea Progreselor cu Warbands

Înainte de a te entuziasma prea tare, acest lucru se aplică doar progresului din expansiunile The War Within și Dragonflight. Vei putea să selectezi ce alți caractere vrei să incluzi într-un „Warband” și acestea vor împărți următoarele:

  • Acces la bancă: Vei avea o bancă mai mare – și o bancă pentru reactivi – astfel încât să nu mai fie nevoie să trimiți obiecte sau aur între caracterele tale.
  • Renume și reputație: Acest lucru va fi doar pentru Dragonflight și The War Within pentru moment.
  • Rutele de zbor: Orice rută descoperită de un caracter este cunoscută și de ceilalți.
  • Realizări: Acestea sunt, de asemenea, împărțite între alți caractere din Warband, deși nu este clar dacă acest lucru include și cele din expansiunile anterioare.
  • Transmogrificare: Poate fi învățată de orice caracter, dar purtată doar de clasa potrivită.

Chiar dacă Warbands nu includ tot ce jucătorii au cerut de-a lungul anilor, este un început foarte promițător.

Alege-ți Talentele Eroilor

Fiecare clasă va avea mai multe talente de asignat pe măsură ce ajungi la noul plafon de nivel 80. Acestea au fost concepute pentru a oferi două focusări diferite pentru o clasă specifică. Un druid, de exemplu, ar putea dori să aleagă între întărirea Treants sau abilitățile Lunare.

Poți vedea un exemplu despre cum va funcționa acest sistem în capturile de ecran de mai sus, deși se așteaptă ca talentele efective să se schimbe în lunile următoare pe măsură ce testele continuă și feedback-ul este oferit.

Curățarea Pouților Vechi

Dragonriding este aici pentru a rămâne, deși va fi numită „dynamic flying” odată ce părăsim Insulele Dragonilor. Nu va trebui să colectezi Glyphs pentru a o alimenta, deoarece planul este să aibă acele abilități ca implicit.

Una dintre problemele mai mari cu dragonriding este că limitează ce monturi folosești în viața de zi cu zi. Poți să ai o colecție de 300 sau mai multe monturi, dar dacă poți folosi doar câteva dintre ele pentru dragonriding, cam îți taie din sensul colecționării lor. Din fericire, aceasta este abordată și majoritatea monturilor tale vechi ar trebui să funcționeze cu dragonriding în The War Within. În plus, vei putea utiliza dynamic flying și pe continentele mai vechi.

Date Rapide Despre The War Within

  • Nivel maxim: 80
  • Zone noi: patru zone noi, toate subterane
  • Delves: o nouă activitate endgame – solo sau în grup
  • Noua rasă aliată: Pământean
  • Warbands: Împărțiți realizările și progresele cu alți caractere selectate
  • Talentele Eroilor: Alege-ți calea.
  • Dragonriding rămâne: Și capacitatea va fi adăugată la majoritatea monturilor.